Štíhle stehná

30. prosince 2010 v 13:49 | © 2010 Catelim* |  recycle

Štíhlá stehna - zvládnete to i vy!

Léto je v plném proudu: teplo, sluníčko, voda, plavky, koupání - nahánějí vám tato slova husí kůži? Stydíte se za svá stehna a chtěla byste je trochu zeštíhlet? Mám tu pro vás návod!

Stejně jako jiné partie vašeho těla, i nevzhledná stehna obalená až přespříliš tukovou vrstvou mohou být zapříčiněna dvěma základními důvody. První z nich je genetika. Ano, s tou nic nezmůžete - zkrátka máte v genech, že se vám v této partii bude tuk více ukládat. Je to nepříjemné a určitě jste už sama poznala, zapadáte-li právě do této kategorie.
Druhým důvodem je pak nedostatečný pohyb a nevhodný jídelníček, díky kterým máte celkově o nějaké to kilo navíc a vidět je to i na vašich stehnech. Chcete-li trochu zhubnout a pokusit se zbavit tuku, který je právě v této oblasti zajisté nepříjemný a nehezký, existuje způsob, jak se ho zbavit. A to i v případě, spadáte-li do první škatulky "geneticky nenadané". Bude to sice trochu pracnější, obtížnější a dlouhodobější, ale pozitivních výsledků se můžete dočkat i tady.

Cvičení

Chcete-li vymodelovat konkrétní partii vašeho těla, nejlepším návodem je cvičení. U stehen jsou cviky jednoduché: zkuste klasické dřepy. Navštěvujete-li posilovnu, cvičte předkopávání a zakopávání. Jako základní stavební kámen zlepšení vzhledu vašich stehen to bude dostačující.

Kolik a jak často?

Zacvičte si třeba ob den (nebo ob dva dny), udělejte si patnáct dřepů, dejte si chvilku pauzu (minutu), udělejte si dalších patnáct dřepů, a takto celkově zkuste čtyři série. Zabere vám to sotva pár minut a během týdne dvou poznáte změnu k lepšímu. Stehna vám posílí, vyrýsují se a celkově budou vypadat estetičtěji. Cvičení samo o sobě zlepší nejen jejich vzhled, ale i vaši kondici. Pokud máte ale na nohách stále více tuku, než byste ráda, samotné cvičení vám zbavit se ho příliš nepomůže. To zapříčiní jen zpevnění svalů a obecně vám nohy spíše hezky vytvaruje (hlavně nečekejte nějaký přílišný příbytek svalové hmoty nebo jiné negativní následky, to po pár dřepech opravdu nehrozí).

Aerobní aktivity

Zapojte ke cvičení i aerobní aktivity a výsledky přijdou daleko rychleji a budou daleko efektivnější. Ve zkratce: zajděte si jednou (dvakrát, třikrát) týdně na půl hodinky zaběhat, zaplavat nebo se projet na kole a vaše tělo (včetně stehen) vám jenom poděkuje. A odmění se vám: začne shazovat tuk, a to i z partií, se kterými můžete mít problémy. Pokud ke cvičení připojíte aerobní aktivity, nic nemůžete zkazit. Skvělé výsledky přijdou jedna dvě.

Změna stravovacích návyků

Pokud se vám podaří něco málo shodit či vyrýsovat stehna a budete s nimi spokojená, ideální je nepolevit v nastaveném režimu a stále zůstat u zdravého pohybu. Ten vám do budoucna zaručí lepší kondici i formu, lépe budete vypadat. Zamezíte tak opětovnému návratu k nehezkým tukovým zásobám. Důležitá při tom je i změna vašich stravovacích návyků (pokud je nemáte příliš dobré). Naučte se jíst více bílkovin (pokud možno živočišných), omezte tuky, sacharidy volte jen ty kvalitnější (rýži atp.), nejezte na večer, rozdělte si jídlo na více dávek, více pijte atp. Těchto pár jednoduchých rad vám pomůže udržet si stávající (v té době už vymodelovanou) postavu, a to nikoliv za cenu omezování se, pouze lehce upravíte svoje zvyky.

Co když jsou moje stehna opravdu "větší"

Máte-li s nohama skutečně problém a celkově máte nadváhu, doporučuju vám k výše zmíněným radám navíc zařadit nějakou dietu. Osobně vám radím "sacharidové vlny" (u nás najdete, o co jde) nebo jinou vámi prověřenou dietu (hlavně ne nějakou pseudodietu nebo dietu stylem "nebudu jíst"!). Když začnete cvičit problémovou partii, projdete si nějakou dietou a obecně budete lépe jíst, společně se zdravým pohybem se můžete těšit na skvělé výsledky, a to i v případě, že právě teď vaše stehna nevypadají zrovna vysportovaně.
Stačí pevná vůle, trocha píle a za pár týdnů můžete říct: Dokázala jsem to! Zní to krásně? Nečekejte a vydejte se na cestu za hezčími stehny, udělejte si pár dřepů hned teď, zítra si jděte na půl hodinky zaběhat, lehce změňte stravovací návyky a za dva tři týdny jste tam, kde jste si vždycky přála být!
zdroj:http://lucymaroszova.blog.cz
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Deandino Deandino | E-mail | Web | 30. prosince 2010 v 17:18 | Reagovat

Ahoj, krásný blog :-) máme stejný problém ...

2 terry terry | E-mail | Web | 30. prosince 2010 v 17:59 | Reagovat

ahoj psala si mi na blog :)koment na tu jeptišku no tak kdybych našla někde na 3ku the sims tu jeptišku tak bych ti dala vědět :)))) (nahoře v komentu máš můj email i blog kdyby něco)

3 *Chri.Sis* *Chri.Sis* | Web | 30. prosince 2010 v 21:17 | Reagovat

krásný dess :)

4 Eťa Eťa | Web | 30. prosince 2010 v 22:39 | Reagovat

Ahoj nechces spratelit:)taky chci zhubnout :/
Ty dřepy zkusim :) ale bojim se budu mit svaly na stehnech a budou furt stejne "tlusta"

5 Annabeth Annabeth | Web | 31. prosince 2010 v 0:36 | Reagovat

Tohle je dobrý článek :)

6 Whispering Sun Whispering Sun | Web | 31. prosince 2010 v 22:08 | Reagovat

Popravdě miluju pohyb a také se zdravě stravuju.A momentálně mám problém s vnitřními stehny,které se mi posilováním zesílily a dost mě to trápí.Zaměřím se více na aerobní sporty asi :D.

7 Ani Ani | Web | 1. ledna 2011 v 18:52 | Reagovat

Přeju krásný a bohatý rok 2011!

8 *Chri.Sis* *Chri.Sis* | Web | 2. ledna 2011 v 12:38 | Reagovat

krásný nový rok :)

9 Eťa Eťa | Web | 2. ledna 2011 v 21:44 | Reagovat

aha, promin na tvuj blog sem nekoukala, jen na ten clanek

10 Annabeth Annabeth | Web | 2. ledna 2011 v 21:45 | Reagovat

Však já nechci skončit v nemocnici, to vůbec. Jen chci zhubnout - ZDRAVĚ! Hlavně díky pohybu :)

11 [ *Sarah* ] [ *Sarah* ] | Web | 2. ledna 2011 v 21:57 | Reagovat

Ahoj! <3
Jsem na tom dobře :) Všechno je ok, mám za sebou krásné prázdniny :)

12 Pajuša Pajuša | E-mail | Web | 3. ledna 2011 v 13:22 | Reagovat

Ahoj :) Keď som si prečítala tento článok, už viem, čo robím zle. Tiež mám takýto problém, je to na nervy! :) Máš skutočne krásny blog :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama